Uniqcare en Intrakoop sluiten overeenkomst
Niet om hoeven kijken naar de sanitaire dienstverlening en vooral niet misgrijpen is een veelgehoorde wens van zorginstellingen. Met de nieuwe overeenkomst tussen Uniqcare en Intrakoop kan aan deze wens worden voldaan. De ondertekening van de overeenkomst vond op 1 februari plaats, de condities gelden met terugwerkende kracht vanaf 1 januari 2022.
Ontzorging als uitgangspunt
Aan de totstandkoming van de overeenkomst met Uniqcare ging een ledenconsultatie vooraf. Hierin gaven diverse leden aan dat zij voor het plaatsen en bevoorraden van dispensers ontzorgd wilden worden. Ook scherpe tarieven voor disposables en het eenvoudig wisselen naar een nieuwe leverancier werden als belangrijke aandachtspunten benoemd.
Tijdens gesprekken met Uniqcare bleek dat hun mogelijkheden hier uitstekend bij aansloten.
Mogelijkheden Uniqcare
Veel zorgorganisaties hebben door de jaren heen, bijvoorbeeld door wisselingen van leveranciers, diverse soorten dispensers laten installeren. Oude en nieuwe dispensers hangen door elkaar en bij vernieuwing wordt het contract met dakpanconstructies vaak verlengd in lengte van dagen. Onwenselijk en geen lust voor het oog.
Als je kiest voor Uniqcare dan zorgen zij ervoor dat het totale dispenserpark met een uitvoerige (kosteloze) inventarisatie in kaart wordt gebracht. Het net wordt opgehaald en op basis van de wensen stellen zij een nieuwe configuratie samen die eraan bijdraagt dat in de meeste gevallen de samenhangende kosten fors zullen zakken, de efficiëntie verhoogt en een homogene uitstraling wordt bereikt waarvan men jaren plezier heeft. Met de keuze uit verschillende dienstverleningsconcepten is altijd een maatwerk oplossing voorhanden.
Uniqcare verzorgt daarnaast nog meer toegevoegde waarde voor Intrakoop-leden. Met scherpe prijzen voor disposables, speciale Intrakoop-kennisconcepten, duurzame dispenserlijnen en goede afspraken over montage en demontage van dispensers.