Uniplan gaat op in Vendor en Uniqcare
Sinds 1964 bedienen wij u vanuit Amsterdam- Noord met onze sanitaire dienstverlening met de lijfspreuk, “De beste oplossing tegen een eerlijke prijs”. Om onze diensten uit te kunnen breiden en inhoud te geven aan nieuwe concepten verhuisde Uniplan medio 2018 naar Nieuw-Vennep.
In Nieuw-Vennep werd duidelijk dat onze bedrijfsstrategie samen met onze zuster Uniqcare uit Tiel en moedermaatschappij Vendor BV uit Tilburg zijn beslag moest krijgen. Dit stelt ons in staat u de bekende snelheid van leveren, gecombineerd met het ruime assortiment aan keuzemogelijkheden van Uniqcare en Vendor te kunnen bieden. Al naar gelang uw specifieke situatie voorziet Vendor danwel Uniqcare sinds begin 2019 in uw wensen en behoeften. Zo trachten wij elke relatie op de meest passende wijze van dienst te zijn.
Onze medewerkers Silvian Vlastuin( buitendienst) en Ali van der Velde staan u graag te woord om u verder te helpen en eventueel te verwijzen naar de contactpersonen binnen Vendor. Zij beiden beschikken over alle kennis en kunde van U als (oud) relatie van Uniplan. U kunt hen bereiken op verkoop@uniqcare.nl of via 0344-639050.
Veel gestelde vragen
-
−
Wat zijn de adresgegevens van Uniplan?
Zuiderhavenweg 2
4004 JJ Tielt +31 (0) 344 63 90 50
e info@uniqcare.nl
-
−
Waar kan ik het product aanbod vinden?
Een overzicht van onze producten kunt u hier vinden.
-
−
Hoe kan ik een vraag stellen?
U kunt uw vragen altijd stellen via verkoop@uniqcare.nl of op 0344-639050
-
−
Wat hebben jullie nog meer te bieden?
Door het opgaan van Uniplan in Uniqcare en Vendor kunnen wij u, naast het reeds aanwezige assortiment van dispenser- en papieroplossingen, u conceptmatig ook verder helpen met de vier belangrijkste hygiënethema’s binnen uw bedrijfsomgeving . Het gaat dan om toilethygiëne, handhygiëne, schoonloop hygiëne en EHBO.
-
−
Hoe gaan jullie om met klachten en garanties?
Onvolkomenheden, defecten en overige vragen worden doorgegeven aan de klantenservice, dit kan per mail (service@uniqcare.nl) of per telefoon (0344-639050 of gratis op 0800-uniqcare). Klachten worden in behandeling genomen conform de klachtenprocedure, oplossingen worden te allen tijde teruggekoppeld aan de klant. Klachten worden geregistreerd, er vindt periodiek een analyse plaats van de klachten, de oorzaken en de oplossingen ten behoeve van verbeteringstrajecten.